Fredag

(null)

Mina fina grabbar med fina t-shirts 😊

(null)

Min nygamla hobby har tagit fart igen. Kan det kanske bero pĂ„ all ledig tid? 

(null)

PĂ„ onsdagen Ă„kte Alexander och jag hem till honom i SĂ€ve utanför Göteborg. Daniela hade fixat en jĂ€ttegod ceasarsallad och varmt vitlöksbröd. Till efterrĂ€tt hade hon bakat stora brownies som vi Ă„t glass till. 
NĂ€r vi sitter och fikar kommer Frans och krafsar pĂ„ fönsterrutan och vill in trots att han har en kattlucka 😊

(null)

PĂ„ kvĂ€llen Ă„kte jag vidare till VĂ€nersborg och mitt lilla pensionat dĂ€r jag ska vara tre nĂ€tter. 
JĂ€ttemysigt stĂ€lle med halvpension till ett vĂ€ldigt bra pris. 

(null)

PĂ„ torsdagen gick jag över Göta kanal vid slussen och sedan vidare 5,5 km till ett köpcentrum dĂ€r Mc Donald fanns eftersom jag ville ha deras goda kycklingsallad med belugalinser. 

(null)

En till bild pĂ„ slussen. 

(null)

Jag gick förbi en kyrkoruin frĂ„n 1300-talet. TĂ€nk att hĂ€r har mĂ€nniskor döpts, vigts och begravts under mĂ„nga Ă„rhundraden. 1840 började kyrkan förfalla nĂ€r en annan kyrka byggdes. 

(null)

Kom ocksĂ„ nĂ€ra ett rĂ„djur som kĂ€nde sig trygg i de hĂ€r omgivningarna. 

(null)

HĂ€r Ă€r en bild pĂ„ hotellet eller pensionatet som jag kallar det. 

(null)

Idag tog jag bilen in till stan och sedan ut till köpcentret för att köpa min salladslunch. Sitter nu pĂ„ altanen pĂ„ pensionatet och njuter.  

(null)

Passade pĂ„ att skypa med Mamma. 

(null)

Inne i stan hittade jag ett sĂ„ sött set till Ellen. Risken finns att Rebecka tycker att det Ă€r "för" sött. 




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0