Torsdag

I måndags hade vi tjejgruppen hemma hos Anna.

(null)

På tisdagen åt jag nyttig lunch. Rostad grönkål och lite annat. Vansinnigt gott!!

I går var jag hemma och pluggade. Fick också resultatet på den senaste uppsatsen. Helt ok resultat. Med tanke på att jag inte lägger ner särskilt mycket tid på mina uppsatser så är jag nöjd. Jag lär mig jättemycket och det är huvudsaken. 
Det svåra är att skriva med en röd tråd. Att ha egna åsikter och att skriva så att allt hänger ihop men ändå få med alla viktiga teologers synpunkter. Något att jobba på!

I dag ska jag till Kiroprakton och sen kommer marknadschefen från tandteknikerföretaget som jag anlitar. De håller till i Malmö och hon åker runt till deras storkunder. Jag har aldrig träffat henne eftersom de har bytt chef så set ska bli spännande. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0