Måndag

(null)

Efter padeln i söndags fikade vi. Trevligt! 

(null)

Söndag eftermiddag var det gudstjänst i Norberg. Jag predikade och Christina ledde lovsången. 

(null)

I fredags åkte jag till Huskvarna. På eftermiddagen tog vi en promenad och barnen cyklade. Eller rättare sagt så är det springcyklar som de har. 

(null)

Efter det var Noah rejält trött. 

(null)

På lördagen åkte vi till A6 och gick en sväng. 

(null)

Lunchen blev på Chili & Wok. 

(null)

Mello på kvällen när barnen somnat. 

(null)

En patient ville att jag skulle måla en tavla med en patient som var svullen och hänga upp i väntrummet. Sagt och gjort. Ska bli spännande att höra vad hon säger nästa gång hon kommer när jag faktiskt gjorde som hon ville 😊




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0