Måndag

(null)

Lördagen var sista kursdagen i Estepona. Vi åt mat på en mysig restaurang nere vid havet. Kvällssolen var härlig.

Utsikt över havet.

Innan maten fick vi en timma på oss att shoppa. Ett par skor blev det för mig!

(null)

Söndagsfrukosten var något utöver det vanliga. Chokladfontän med massor av frukter bl a.

Det fanns Cava varje morgon som man kunde ta. Jag tyckte att de skulle ta Cava till jordgubbarna men de tyckte att det var pinsamt att öppna en flaska så bara för sakens skull öppnade jag en flaska och tog några munnar av den dryck som många tycker är så fantastisk. Check på Cavafrukost med chokladöverdragna jordgubbar.
Check även på att bada i poolen under den här vistelsen. Efter frukosten tog jag på mig baddräkten och doppade mig i poolen. Faktiskt riktigt skönt!
Klockan 12.20 kom bussen och hämtade oss till flygplatsen. Vi visste att vårt plan inte var inställt, men det var bara jag som hade checkat in på förmiddagen. De andra tänkte väl göra det på flygplatsen. Det slutade med att i den grupp som vi var på 15 personer var det bara jag som kom med flygplanet i och med att jag hade säkrat en plats med min incheckning tidigare på dagen. Några av de andra kom tydligen med planet i alla fall, men min personal blev kvar i Malaga. Jag fick låna en sköterska av det andra teamet på kliniken och Sebastian jobbade idag. Det gick faktiskt väldigt bra!
De andra har idag kommit med flyg till Oslo och ska sen flyga till Arlanda och ta tåg hem. Vilken tur jag hade som kom med planet! Deras plan från Malaga gick kl sex i morse och de var på flygplatsen kl fyra i morse. Verkligen jobbigt!