Onsdag

(null)

I lördags var det bönealtare i Surahammar. Daniel och Paulina Brolin var hemma från Thailand och var med. 

(null)

Jag blev även firad i förskott till min 60-årsdag. Tur att jag bjöd på rulltårtsbitar med grädde och hallon. 

(null)

Söndag mitt på dagen åkte vi till Mall of Scandinavia och shoppade lite. Åt lunch på Klang. 

(null)

Sen checkade vi in på Villa Dagmar. 

(null)

På kvällen åt vi mat på Astoria tillsammans med Mats och Patricia. 
Den fina blomman fick jag av dem som present. 

(null)

Härligt mysig frukost måndag morgon. 

(null)

Tyvärr så missade vi den fjärde av dessa fem skyltar vilket resulterade i 1100 kr i böter. Helt onödigt!

(null)

När vi kom hem fick jag de här fina blommorna som Blommogram från barnen med respektive. 

(null)

Fin sång på morgonen av dessa!

(null)

Även skönsång av det här gänget!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0