Fredag

(null)

En fin bild från Alexander på hans färjetur ut till Öckerö. 

Den här veckan har varit som i ett töcken. Jag fastar 40 dagar i början av året och det här är det femte året jag gör det. Jag fastar från allt sött, kött, spannmålsprodukter, kaffe och svart te. Det jag äter är det som ingår i frukt och grönt enligt livsmedelsverkets hemsida förutom potatis. Grejen är att när jag gör det här reagerar kroppen något enormt. Jag får huvudvärk, mår illa och värk i kroppen ffa i benen. Efter någon vecka brukar det bli bättre men de första åren när jag fastade var jag i princip dålig hela tiden. 
Så den här veckan har jag bara jobbat och däremellan behövt vila för att klara av att jobba. Har väl också varit lite trött av att jag var i England hela förra veckan och pluggade. Känns i alla fall skönt att det är helg nu. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0