Onsdag

(null)

På fredag eftermiddag kom Alexander och Daniela på besök. De hade med sig frisbees eftersom de har en frisbeebana runt hotellet. Innan vi började kasta gick vi till Vänersborgs sluss i Göta kanal som ligger bara tio minuter ifrån hotellet där jag bor. 

(null)

Efter frisbeerundan som var en upplevelse i sig pustade Alex och Dani ut på verandan medan jag tog en dusch. 
Mitt första kast åkte rakt in i Alexander, det andra också 😂. Lite senare kastade jag rakt in i ett träd och till ett senare hål ägnade jag 19 kast för att komma upp på en höjd. I och med att jag stod under höjden var jag tvungen att kasta rakt upp så den kom tillbaka hela tiden. Hjälp! Rejält trött i arm och axel föreslog jag att vi slutade efter 7:e hålet och för mig 186 kast!!!!

(null)

I söndags predikade jag i Arboga. Som det syns på bilden är det lite av en urladdning. 

(null)

Alexander och Daniela var igår ute i skogen och plockade blåbär. De skickade fina bilder. 

(null)

Igår kväll var Bosse och jag på bönemöte i Arboga. Efter det var vi hem till Stig och Bibbi. 

(null)

Jim har fyllt 30 år så jag tog med en tårta. Det är fjärde året i rad som vi åker till Arboga när Jim fyller och går först på bönemöte och sen åker hem till Stig och Bibbi. En tradition helt enkelt. 

(null)

Nu har jag målat färdigt Rebeckas hund Belle. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0